zaterdag 1 maart 2014

Nieuw van Carte Colori




Afgelopen week heb ik, op uitnodiging, een bezoek gebracht
aan de showroom van Carte Colori in Culemborg.
Ontzettend leuk om te zien waar het nou allemaal gebeurt
en hoe de verf gemengd wordt.

Natuurlijk ziet de showroom er heel smaakvol uit,
ik had eigenlijk niet anders verwacht ;-)











Wat is het toch een prachtig bedrijf!!



Wat staat hier?? Een enorme reuzenkleurenkaart!!
Dit is de prachtige nieuwe kleurenkaart 'Vintage Ashes' 
Een kleurenkaart die is ontwikkeld in samenwerking met
Ik ben heel enthousiast over deze kleuren met een as- ondertoon.
Ze combineren allemaal perfect met elkaar.

Wil je graag zien hoe deze kleuren nou staan op de wanden
in een huiselijke setting,
 breng dan eens een bezoek aan de Violier At Home in Bennekom.
Iedere zaterdag van 10.00 tot 17.00.
Ik ben er zelf nog niet geweest helaas.
Op zaterdag ben ik druk met de sporten van de kinderen,
maar het komt vast nog wel een keer!!

Het is de afgelopen maand een beetje rustig geweest op mijn blog.
Ik ben heel druk met het verven van onze twee open trappen.
Ze zijn nu bijna klaar hoor, maar wat een klus zeg!!
Ik laat het zien in een volgende post.
het is ook een kleur van Carte Colori.



De trappen zijn van hoogglans wit naar kokos gegaan.
Ik ben er heel blij mee, het staat zo gaaf bij mijn gritti kalkverfwanden.
Het is echt een verbetering geworden, ik zal het snel laten zien.

Tja en als je dan toch aan het verven bent,
komt van het een het ander (zoals altijd).
Het kleine overloopje boven heb ik overnieuw geverfd
en de gang op de eerste verdieping ook.
Toen ineens vond ik dat Zoya's kamertje ook wel toe was aan een make over.
Ze wordt deze zomer 8 jaar en dan mag haar kamer wel wat stoerder worden.

Ik was al aan het brainstormen over een kleur van de kalkverf
en ineens dacht ik, waarom kies ik niet een kleur van de nieuwe kleurenkaart?




Ik ben benieuwd welke kleur jullie denken dat ik ga gebruiken
in Zoya's kamer!!




Hier wordt de kleur gemengd, zo leuk om te zien!!




Ach en weet je wat ik nou leuk vind?
Ik ga een handgeschilderde kleurenkaart van Vintage Ashes verloten 
met een proefpotje naar keuze in een van deze kleuren.
Dat kan zowel in kalk- als in krijtverf.
Ik verloot dit setje onder degenen die de goede kleur raden.
Ik kan niet wachten, ben zo benieuwd hoe het gaat worden!!




Meer lezen?




In beide blogspotten aandacht voor de nieuwe kleurenkaart

'Vintage Ashes'

En natuurlijk nog meer leuke tips, erg inspirerend!!



Een fijn weekend!!

( ik ga dit weekend de trap afschilderen)


Liefs Monica

61 opmerkingen:

  1. Monica, weerom prachtige foto's, héél sfeervol.. was waarschijnlijk de moeite het bezoek
    aan de showroom van Carte Colori…nu zit je waarschijnlijk weer boordevol inspiratie, wat
    zich zal uiten in de slaapkamer van je dochtertje…..voor de kleuren gok ik op Corno en/of As?
    Véél succes met het schilderen naar je trap….benieuwd….
    Alsnog tussen het schilderen door een beetje van het weekend genieten
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post weer, succes met verder verven, ik denk dat de kleur fico wordt in de kamer van je dochter!

    Fijn weekend, groet
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monica, wat een prachtige foto's maak je inderdaad.
    Nog bedankt voor de lieve woordjes op mijn blog.
    En ja ik geloof ook dat je handen beginnen te jeuken als je al die moeie kleurtjes ziet.
    Wij moeten ook de trap doe en het woonhuis de verf ligt klaar ( gritti kalvert) , en bij mij word de trap weer gewoon wit, is daar heel donker, maar ben zo benieuwd naar jou trap.
    Ja en de kleur van je dochter haar kamer word as, maar ik vind ze allemaal prachtig hoor .
    Fijn weekend en schilder ze!
    Groetjes Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige kleuren..ik had ze al gezien, en mijn oog voor Zoya's kamer viel gelijk op FICO...dus jij bent ook druk aan het verven....trappen verven is zo'n enorme grote klus, hier staat er ook nog een in de grondverf, wat ik eigenlijk helemaal niet erg vind...dus voorlopig zal het zo wel blijven.
    Nou...ik ben wel heel benieuwd naar alle resultaten...
    Fijn Weekend Monica.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Monica,
    Tot nu toe een stille volger, maar wel een fan van Carte Colori. Wat leuk dat je een kijkje in hun "keuken" hebt mogen nemen. Ik denk dat jij voor je dochter de tweede kleur in de linker rij gaat nemen. De ietwat groenige - eucalypthus?; zelfs met leesbril kan ik t niet lezen... :)) - gaat nemen. Stoer maar ook lieflijk en meisjesachtig. Erg leuk je blog te volgen trouwens! Groeten van Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monica,
    Wat een leuke dag is dat geweeest om een kijkje achter de schermen te krijgen.
    Wat betreft de kleur in de kamer voor je dochter gok ik op FIGO.
    Wij duiken de gang weer in om te schuren zodat straks als alles klaar is alles weer lekker fris en glad is.
    Fijn weekend Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor ass of corno doe ik even iet wiet waait weg dan wordt het ass. De eucalyptus lijkt veel op de kleur die wij in de kamer hebben. Al lijkt het door mijn "goede foto" op mijn blog wel een grasveld zoooo lelijk. Je hebt weerzulke mooie foto's gemaakt. Heel veel sterkte met de enorme klussen.
    Een fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. War SUPER leuk je bezoek aan Carte Colori !!
    Lijkt me reuze interessant om dat eens met eigen ogen te zien :-)
    Ben ERG benieuwd hoe je trappen zijn geworden ,jou kennende vast plaatjes ,je bent echt een inspiratie voor velen...
    En de kleur van de kamer van Zoya ???
    Ik gok op Corno :-)
    Ben benieuwd waar je ons binnenkort mee verrast !
    Fijn weekend en Succes met de trap,
    Liefs Johanna (Elfies home )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De trap...en de rest...heel herkenbaar...ik heb onze trap ook onder handen genomen, toen vond ik het hekje er niet mooi meer bijstaan en uiteindelijk is de grote vaste kast op de overloop ook onder handen genomen...ha ha!

    Fijn weekend

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blog heb je, ik geniet in stilte mee. Ik denk dat je voor de kleur Figo gaat. Lijkt me erg leuk voor een meisjeskamer! Succes met schilderen van de trap, lastig klusje want je moet de trap toch gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk uitje naar Carte Colori genieten zeker al deze mooie kleuren. De nieuwe kleurenkaart ziet er heel mooi uit, prachtige tinten. Je hebt een hoop verf klussen gedaan, ben erg benieuwd naar je volgende post.
    Ik denk dat je voor je dochter de kleur Figo hebt genomen.
    Fijn weekend! Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Monica wat een mooi foto's en wat een heerlijke uitstap om daar eens rond te neuzen, prachtig. Ik zou ook het niet kunnen laten om wat mee te nemen aan verf. Foto 3 is favoriet bij me. En tja die kleur.pfff moeilijk hoor, ik zou denk ik , denk ik ehh ehhh Corno?
    Heel fijn weekend, en ik ben heel benieuwd wat het gaat worden.
    Groetjes
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig om dat allemaal van zo dichtbij te mogen zien en wat een mooie kleuren weer. Die trappen ik was al benieuwd wanneer ze klaar zouden zijn,idd een hele klus maar een waar je naar afloop weer trots op kunt zijn. Aangezien je dochter 8 jaar wordt gok ik op de stoere maar ook vrolijke kleur FICO. Veel plezier met de schilder klus het wordt ongetwijfeld weer erg mooi.
    Fijn weekend Silvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeerplaatjes en lijkt me inderdaad leuk om te zien hoe ze dat allemaal doen! Voor je dochters kamer... Phoe... dat kan vanalles zijn, want alle kleuren zijn wel mooi. Ik gok erop dat je het niet al te 'zoet' wil hebben dus denk dat je voor Fico of Corno kiest. Maarja ik moet er één kiezen hé? Zou dan toch voor Fico kiezen bij zo'n jonge meid. Zal hoe dan ook mooi worden, ben benieuwd wat het gaat worden!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik denk dat je voor de kleur figo(fico) gaat, ik heb helaas geen dochters, maar als ik ze wel had gehad, lijkt me dat een stoere meisjeskleur! Prachtige kleuren overigens....je zou er bijna om gaan verhuizen en weer helemaal opnieuw alles gaan schilderen...(had net de muren hier weer gedaan, dus nu mag ik van mezelf voorlopig niet meer....)

    groetjes, marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat je voor de kleur PELLICIA hebt gekozen. Lijkt mij goed te combineren met andere kleuren.
    Groetjes, Hanny Volker

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf om daar een kijkje achter de schermen te mogen nemen! Ik denk dat je daar met een brede glimlach gelopen hebt, enthousiast over alles wat je zag. Het is ook echt helemaal jouw ding. De Violier in Bennekom staat bij mij ook nog op het lijstje, maar hier hetzelfde...op zaterdag zitten we vaak veel in de sporthal, we zijn trouwe fans van onze dochters ;-).

    Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van het harde werken thuis, maar het zal vast heel erg mooi geworden zijn.

    Voor je dochter ging ik direct voor de kleur Fico, wel gecombineerd met een andere kleur die niet op deze kleurenkaart staat weergegeven.

    Ik wens je een fijn weekend, Monica...succes nog met alles wat je nog moet doen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk ook de kleur Pellicia omdat een meisjeskamer toch niet al te donker moet worden. toch is de kleur wel stoer.
    Wat een leuk uitstapje zal dat geweest zijn! Ik ga ook een keer naar de Violier het is tenslotte vlakbij, moet alleen iemand vinden die met me mee wil. Gek hè, maar een huis binnengaan in je eentje voelt toch anders dan een winkel, heb daarom graag gezelschap erbij.

    Fijn weekend
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Monica.

    Dat zal idd een hele belevenis geweest zijn daar in de showroom!
    En de kleur die jij gaat gebruiken voor de kamer van je dochter wordt denk ik Fico een mooie stoere paars kleur voor een stoere meid!

    Wens je een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's weer. Ben benieuwd hoe je trappen eruit komen te zien en ik denk dat de kleur voor je dochter haar kamer fico wordt. Ze zijn inderdaad allemaal prachtig! Zou ook zo graag aan de slag willen, maar nu zit het er even niet in. Manlief moet er ook achter staan!

    Ik wens je een fijn weekend!
    Liefs, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pelliccia als ik voor 1 kleur mag en anders doe ik eucalyptus erbij.......
    Je zegt dat je voor wat stoerder gaat dus vandaar mijn keuze.

    Ha wat een leuke prijsvraag....en ben zeer benieuwd naar de kleurenkaart dus ik hoop natuurlijk te winnen...;)
    Wil al zolang de wanden verven dus wie weet trekt dit me over de streep.

    Ben benieuwd naar de trap.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, die rondleiding!! Prachtige showroom laat je op de foto's zien. Ik zou best eens naar Bennecom willen (twijfel nog een beetje over kalk- of krijtverf) maar inderdaad, zaterdag vind je me op de hockeyvelden van de jongens.

    Ik gok op Corno, moeilijk, Fico zou ook kunnen maar dan zou het waarschijnlijk met veel van een andere kleur gecombineerd worden. Nou ja, Corno dus.

    Benieuwd naar de foto's van de trappen en ook hoe je dat schildert, om en om een tree zodat de trap wel nog gebruikt kan worden of een paar dagen niet gebruiken en gezellig allemaal beneden slapen :-)

    Liefs,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Monica, dat je uitgenodigd werd om daar een kijkje te nemen.
    Wat een indrukken zul je opgedaan hebben. Het ziet er ook mooi uit.
    Dat er lichte kleuren op de kaart staan doet mij deugd. Ik heb meestal van het lichtere.
    Voor je dochter zou ik pelliccio kiezen. De omtrekken licht en dan kun je met bed en meubeltjes allerlei kanten op. Een meisjeskamer voor een meisje van 8 jaar moet voor mijn idee licht en vrolijk zijn. Die zet je nog niet in het grijs. Geheel mijn mening hoor!
    Ik wens je heel veel succes met het afmaken van alles!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kleuren!! Die kan ik wel gebruiken, we willen nm onze keuken een andere kleur geven, maar wat... Nou genoeg keus dus, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer, zoveel keus er is.
    Wat leuk dat je uitgenodigd was voor een rondleiding, je kijkt er vast je ogen uit.

    Ik wens je een heel mooi weekend, geniet

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volgens mij liep je daar gewoon met een grote big smile rond bij Carte Colori. Monica in de snoepkast! Maar ze hebben dan ook mooie kleuren. Gelukkig ook lichte, want ik vind het soms wel erg duister worden.
    Voor je dochters kamer: Pellicia, denk ik...hoop ik...Ach, als zij het zelf maar leuk vindt, toch?
    Ben benieuwd naar je trap. Wat een werk! Succes met de laatste spijltjes...eh loodjes!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig!! Wat leuk om daar te mogen kijken!
    Voor je dochter gok ik de kleur eucaliptus ;)

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk om eens wat meer van het bedrijf te zien!
    Ik denk dat je gaat voor Fico!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik gebruik zelf altijd de verven van P & O, maar dit zijn ook prachtige kleuren en ik weet bijna wel heel zeker dat jij voor die paarse kleur gaat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie indruk krijgen we zo van Carte Colori, leuk dat je daar een kijkje ging nemen.
    Is De Violier in Bennekom ook onderdeel van De Violier in Veenendaal? Daar ben ik wel eerder geweest.
    Ik denk dat je de kleur Fico gaat gebruiken , maar wie weet verras je ons.
    Succes met al je klussen.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat zal een inspirerende uitstap zijn geweest! Waarschijnlijk met een hele berg nieuwe ideeën naar huis en dan de zin om dadelijk de muren aan te pakken.
    Ik ga voor de Fico kleur (zoals velen precies). Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk blogje heb je geschreven. Kan zo genieten van al die mooie kleuren verf. Heb een ossebloed rode muur in de woonkamer en soms denk is zal ik die eens een andere kleur gaan geven. Maar durf het gewoon niet. Terwijl ik dat rode er zo opsmeerde.
    Ik gok op de kleur Fico. Heb deze kleur (dan van een ander merk) namelijk ook bij mijn dochter gebruikt in haar slaapkamer en ohhhh dat is zo mooi geworden. Samen met een grijze muur.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit was een inspirerend uitstapje lijkt me:-)...leuk hoor!...enne voor je dochters kamer denk ik dat je voor Fico hebt gekozen of toch Pelliccia...of beide..haha.

    Fijn weekend verder.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat inspirerend, zou bijna weer gaan verven.....:-) bijzonder hè,steeds weer nieuwe kleuren....en wat je keuze betreft...ik denk ook Fico,echt zo'n schattige meidenkleur, aan de andere kant,je wilde juist wat stoerder nu......ik ga voor AS, definitief!

    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Inspirerend uitje, leuk om de foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb daar ooit eens verf opgehaald. Leuk dat je even in de showroom mocht kijken.
    En ik denk fico, voor stoere meisjes.... Al hoewel ik ze allemaal wel mooi zou vinden.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ga voor FICO en CORNO...:)
    die kleuren zouden mijn 8 jarige dame ook wel bevallen♥ en mij ook!
    PRACHTIG wat een mooie kleuren!
    Terwijl ik in huis een hele andere stijl heb, vind ik dit zo mooi en wat ben je ontzettend ijverig geweest, mán!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk om het eens zo te bekijken.....Hoe ontstaan de kleuren.....het proces....
    Je trappen gaan vast heel mooi worden....maar jee wat een werk.....ik weet hoe lang je er al me bezig bent.....
    De kleur voor Zoya's kamertje gok ik op Pelliccia.......maar vind alle kleuren op de kaart erg mooi....
    Fijne avond Monica enne ik moet de loogbeits nog toepassen....was aan het googlen of ik het van tevoren moet behandelen of schuren maar kan nog niks vinden....neem aan dat ik het er gewoon op kan doen......
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Monica...jij blijft een vlijtig meisje....wat een leuke post en heel interessant om te weten en te kijken naar de prachtige foto's van dit bedrijf....Ik vind de nieuwe kleurenkaart heel mooi en er zitten interessante kleuren bij....de laatste tijd vind ik zelf het oud groen leuk en die staat ook op de kaart eucalyptus...apart, rustig en met hout samen heel stoer...met wat roze...heel lief...ben benieuwd wat het gaat worden....fijn weekend en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ga voor eucalyptus.... Die zou ik kiezen voor mijn kids, misschien jij ook wel voor zoya....
    Gauw de trap afmaken en op naar het volgende project, heb ook veel iedeeen voor hier in huis maar de puf is ff op vakantie ofzo, want het komt er maar niet van.

    Groet Monique K

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Succes met je trap ....gezellig weekend ....liefs Ria....x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Stoer dat je daar mocht rond kijken, ik denk fico, ze zijn allemaal wel mooi.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ben benieuwd naar de trap en voor je dochter ga ik voor corno
    groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie foto's!
    Mijn eerste ingeving voor je dochters kamertje was Fico!
    groetjes, Lydia
    lilaledikant.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat gaaf dat je daar gewoon even rond mocht kijken! Ik dacht gelijk aan Fico tot ik bedacht dat een hele kamer in die kleur misschien wel too much is, in combi met Secret Garden of Pellica wel weer heel mooi. Maar als je voor één kleur gaat, gok ik op Eucalyptus maar ... het leuke aan jou is dat je nooit zo voorspelbaar bent, dus ik ben heel benieuwd welke kleur haar kamertje gaat krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ja, wat een mooie kleuren zijn het he? Ik woon natuurlijk in de nabijheid van Bennekom en ben al een paar keer bij Violier at Home geweest. Heb ook gezien hoe de kleuren op hun muren tot zijn recht komen. Ze hebben sinds kort ook een winkel in Bennekom. Heerlijk allebei om inspiratie op te doen.
    Wat de kleur voor je dochter's kamer betreft: ik zou gokken op eucalyptus. Vind dat een mooie kleur en past mooi bij al haar roze meisjesdingen.
    Maar welke het ook is: het wordt vast en zeker weer prachtig!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi!Ik denk dat je voor de eucalyptus gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mooie kleuren ! En ik denk dat je voor secret garden gaat maar eigenlijk zijn de kleuren allemaal prachtig !!! Spijtig dat de winkel zo ver weg is ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooie foto's...zo sfeervol. Wat leuk dat je daar mocht rondkijken.
    De nieuwe kleuren zijn ook erg mooi.
    De kleur voor de kamer van je dochter....ik denk corno.
    Succes verder met je trap.

    Fijne avond verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  49. hahahha leuk prachtig om te zien allemaal... dacht gelijk aan de kleur waar ik voor zou gaan voor mijn dochters dus vul ik die maar in ik zou gaan voor fico kleur van de vijg lekker stoer en toch meisjesachtig leuk te combineren met zacht lila .... ben benieuwd naar je trap en de rest tja van het 1 komt het ander hahahah ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Monica,
    Wat een leuke enthousiaste blog heb je weer geschreven! Het was leuk om je te mogen ontvangen in de showroom en succes met schilderen! We zijn benieuwd naar het resultaat! Leuke actie ook, het verloten van de kleurenkaart en proefpotje!

    Groetjes,
    Meta en Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat leuk dat je daar eens een kijkje mocht nemen, het ziet er ook wel erg mooi uit. Wat ben je toch druk bezig met schilderen, leuk hoor! Ik denk dat je voor je dochters kamertje de kleur Fico gaat gebruiken. Haha het blijft toch een gok, het zijn allemaal mooie kleuren dus...Fijne week!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ja wat een heerlijke kaas is het he?!
    Fijn dat je hem lekker vond ;-)

    Ik heb net een post gemaakt over de spulletjes die ik heb gekocht bij Esatto ;-)
    Nog bedankt voor de tip over de loogbeits....nu eerst ontvet en licht geschuurd.....had het er anders zo opgekwakt hihi.....

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooie kleuren weer en prachtige foto's , ben benieuwd naar je trap .
    En de kleur voor je dochter kamer ik denk ook fico.
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat leuk dat je daar geweest bent! Heel erg gaaf!
    Denk dat je Fico gaat gebruiken, misschien in combinatie met een andere tint..;-))
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Margo van Schaick3 maart 2014 om 21:09

    Hoi Monica,
    Ik volg je blog nog maar kort maar heb genoten van je verhalen en de foto's van je interieur.
    De nieuwe kleuren van Carte Colori zijn prachtig en ik denk dat eucalyptus de nieuwe kleur van de slaapkamer van je dochter wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Monica, bijzonder hoor om eens te kijken bij Carte Colori.
    Ik heb sinds kort je blog ontdekt en ben helemaal weg van jou stijl, Prachtig, en ben nu ook met een andere blik gaan kijken naar mijn huis, ga binnenkort de muren schilderen. Ik vind Ash heel mooi, maar ik denk dat jij voor de kamer van zoya kiest voor "Fico"

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Monica,
    Nou weer met je neus in de boter he....zullen we maar zeggen hihi
    Jij hoort nu bij de vips van Carte Colori.......nou ik kan me ergere dingen bedenken :-)
    En dan de kleur........ehhhh.....ik denk FICO.
    Ik wens je een hele fijne week!, o ja ik heb je ook toegevoegd op mijn blog, dat vind je vast wel goed toch? Doeg Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey Monica, gezellig dat je er weer bent.
    Ik denk dat je voor Fico hebt gekozen.
    Gr. Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik denk Fico, stoere meidenkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gerdien v Luttikhuizen5 maart 2014 om 13:54

    Ik gok op de kleur Fico. Net iets stoerder als het roze wat bij de meeste "kleinere" meiden wordt gebruikt. Misschien doe ik nog ideetjes op. (hopen nieuw te gaan bouwen en heb een dochter van bijna 7). En wie weet... Bennekom is niet zo heel ver weg dus ga ik eens een kijkje nemen daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dag Monica,

    geweldig, wat ben je ook ijverig,
    zie uit naar de volgende post

    ik denk de corno

    gr Marrian

    BeantwoordenVerwijderen