dinsdag 12 maart 2013

Reportage

Zo wat een aparte dag heb ik vandaag gehad zeg, heb er al een paar weken gezonde spanning van gehad.
Vandaag is er een fotoreportage gemaakt van mijn huis.
Een paar weken geleden werd ik benaderd of ik daar interesse in had.
Natuurlijk, wie wil dat nou niet, dat leek me hartstikke leuk!!!


Natuurlijk is het eerste wat je dan te binnen schiet....SCHOONMAKEN!!!!!!!!!!!
Nou is het bij mij in huis eigenlijk altijd opgeruimd en schoon, volgens mij....maar voor mijn gevoel moet het dan extra schoon zijn, spic en span. Alsof ik een huisinspectie kreeg van Marja en Liny, om te kijken of alles wel netjes is afgestoft, weten jullie nog? Die 2 deftige Haagse dames van het programma  "Hoe schoon is jouw huis"


De dames die van schoonmaken een feestje maakten, met handschoenen met boa-randen en dan een ring eroverheen.

Jullie snappen wel dat ik hier meteen de grote voorjaarsschoonmaak achter de rug heb.
Marja en Liny zouden trots op me geweest zijn!!!


Ik overdrijf nu een beetje hoor, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, dat je gewoon graag wilt dat het dan netjes is.

Best apart om je huis gefotogafeerd zien te worden en helemaal apart om het dan in een blad terug te zien.
Ik weet nog niet helemaal precies welke het gaat worden, maar hou jullie natuurlijk op de hoogte als het zover is.

Er komt nog best wel wat bij kijken en is zeker niet in een uurtje gebeurd.



Coco vond het allemaal reuze interessant, zie rechts onderin ;-)



Ik vond het een hartstikke leuke dag, Anneke was heel aardig, het was echt reuzegezellig!!!
Ik vond het leuk om het eens een keer mee te maken!!


Hoe het licht is in huis, was ook nog spannend, ik ben blij dat het een lichte dag was, anders is het echt te donker in mijn huis, de zon had zelfs nog wel wat minder mogen schijnen, die scheen een beetje teveel naar binnen in de uitbouw. Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat.

Ik heb genoten vandaag!!

Liefs Monica

33 opmerkingen:

  1. hoi,

    Dat is leuk, met je huis in een woonblad!
    Het ziet er ook wel heel gaaf uit hoor, ben benieuwd welk blad het gaat worden, dan ga ik hem zeker kopen.
    En je tip van een paar posten terug, iets insmeren met zand, dat heb ik vandaag gedaan met een oude kruik, en het is super gelukt.
    Heel de bijkeuken vol met zand, m'n zoon zei, o, jee en als wij met zandvoeten binnen komen moet je eens horen hahaha.... tsj... hij had wel een beetje gelijk.


    fijne dag nog,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk.
    Je heb ook een heel leuk huis met leuke spullen.
    Ik ben erg benieuwd waar het in komt te staan.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ook al een paar keer benaderd, maar ...oeps....ik ben diegene die dat (nog) niet wil (zucht).
    Maar wat speciaal Monica om straks je huis in een woonblad te zien en wat een mooie sfeer heb je toch in je interieur. Ben benieuwd in welk blad de reportage komt.
    Lijkt me wel mooi om het eens door de ogen van een professionele fotograaf te zien.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, jouw huis in een woonblad te gaan zien!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een compliment dat ze je huis fotograferen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Het kan niet anders als mooi worden je hebt je huis zo prachtig aangekleed. Dus spannennnnnnnnnnd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He dat was vandaag!! Ik was de datum vergeten wanneer Anneke zou komen!
    Leuk he! Maar klopt ontzettend vermoeiend ook, al dat gepoets :-) weet er alles van!
    Komt helemaal goed met de reportage, dat weet ik zeker!
    Hartelijke groetjes,
    Angélique Willems

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een compliment als ze je daarvoor vragen! Lijkt me idd reuze-spannend hoe dat gaat en hoe uiteindelijk de foto's worden en de reportage...Maar de basis, jouw huis, is al goed, dus het zal zeker een prachtige reportage worden. Alleen even afwachten, welk blad we dan moeten kopen om het resultaat te bewonderen...Geniet er lekker van!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat gaat helemaal goed komen. En de foto's die ik nu zie vind ik al helemaal super. Maar goed dat het droog weer was, anders hadden die deuren niet open kunnen staan.

    Fijne avond, en we wachten in spanning af.
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat spannend en leuk! En supertrots natuurlijk!
    Nu maar even lekker bijkomen en straks genieten van een prachtige reportage!
    Fijne avond en groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee, dat is een leuke ervaring om mee te maken en
    een compliment natuurlijk.
    En spannend wat het gaat worden.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat had ik meteen al toen ik de eerste foto's op je blog zag staan...je huis ziet er geweldig uit en leent zich daar ook heel erg goed voor. Spannend, ik ben heel erg benieuwd maar weet zeker dat het een hele mooie reportage gaat worden.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt gewoon een heel mooie reportage, dat kan niet anders met
    al die geweldige sfeerhoekjes die je ons al hebt laten zien.
    Ik ben heel benieuwd in welk blad het komt.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Spannend hoor,maar wel heel leuk.

    Groetjes. Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super!! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat... Een echte fotoreportage,zou ik ook wel willen als alles hier klaar is :)
    fijne avond, Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk Monica !!!...ben benieuwd hoor fijne week ...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat is dit leuk Monica!!
    En ik zou ook extra poetsen hoor...haha....
    Ben heel benieuwd in welk blad je komt...leuk!!
    We lezen het wel van je ;-)

    Fijne avond meis!

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend, wat gaaf om je huis straks terug te zien in een blad....het wordt vast een prachtig eindresultaat.

    Groetjes Sot & tof

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat gaaf zeg, ik ben net als de rest benieuwd in welk blad je huis komt te staan.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, leuk, leuk. Nu was het poetsen is geen ondankbaar werk, maar had het een leuke reden. Wat ben ik benieuwd waar je in komt te staan. Zodra het blad uitkomt sjees ik naar de boekhandel :)
    Jullie hadden een prachtige dag voor de foto's. Leuk om te zien hoe een ander foto's maakt van je interieur he?
    Een fijne avond. Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat leuk. Ik ben erg benieuwd naar de reportage. Je hebt er in ieder geval wel het huis voor. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw wat een eer. Het resultaat zal prachtig worden, want je hebt een erg mooi en sfeervol huis.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, een hele eer!
    En dat is toch mooi mee genomen..dat jij nu de voorjaarsschoonmaak achter de rug hebt!
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf, een reportage. Ik ben heel benieuwd maar het tipje van de sluier dat je hebt opgelicht belooft veel.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. spannend en wat leuk! Ik had al wel een vermoeden dat jij een keer zou worden uitgekozen. Je hebt echt een prachtig huis!
    Ben benieuwd welk blad het is.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo leuk en spannend!! Haha wij hebben die dames ook, alleen heten ze 'Sien en Maria' en wonen ze ergens tussen Antwerpen en Gent (denk ik). :-) En ze dragen dezelfde handschoenen.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lijkt me geweldig om je huis in een mooi blad terug te zien, ze kunnen zulke mooie foto's maken. Maar, net wat je zegt, ik zou ook een week lopen soppen en ruimen. Ben benieuwd naar het resultaat, maar het zal gerust wel prachtig zijn. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met het winnen van het blad. Leuk voor je hoor
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat vreselijk leuk voor je !
    Ik vindt het leuk om bij een ander te zien maar zou het zelf een beetje "eng "vinden

    P.s het blad is onderweg hoor ,heb m vanmorgen op de post gedaan ,veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldige ervaring fantastisch. Zo mag je toch extra trots zijn wat jij/jullie in huis neergezet hebben(en dan bedoel ik het geheel niet de meubels :-)
    Hoor graag van je welk blad het geworden is, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
    Liefs,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi foto's en gefeliciteerd met het blad.Een fijne verder dag.Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hartstikke leuk!
    Ben benieuwd wanneer we het resultaat kunnen bewonderen!!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat leuk ,mooi zijn de foto's nu al ben heeeeel benieuwd !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw! wat een compliment voor je!
    kan niet wachten, leuk, leuk

    BeantwoordenVerwijderen