maandag 29 september 2014

Slow Food Groene Hart Oogstmarkt





Afgelopen weekend werd er, in de wei voor de loods van Vroeger&Toen
in Nieuwerbrug, de Slow Food Groene Hart Oogstmarkt gehouden.
In meer dan 25 kramen kon je kennismaken met 
eerlijke en pure produkten uit eigen streek.
September is de tijd van het oogsten.
Het was ontzettend leuk en gezellig.
Een en al landelijkheid (daar ben ik dol op).


Het was heel mooi opgezet, ik heb echt genoten.
Voor de kinderen waren er ook leuke activiteiten.


Ik vond de Slow Food Groene Hart Oogstmarkt zeer geslaagd.
Wat een geluk met het weer, het was een heerlijke nazomerdag!

Een impressie...



















In de loods was er, zoals altijd, weer zoveel moois te zien...























Mooi allemaal hè?
De loods van Vroeger&Toen Brocante is iedere vrijdag,
zaterdag en zondag te bezoeken van 11.00-17.00

Hopelijk wordt er in het voorjaar weer zo'n leuke
Slow Food Markt gehouden.
Like (als je dat nog niet hebt gedaan) voor leuke nieuwtjes
 de facebookpagina van Vroeger&Toen.


Deze dame is getuige geweest van hoeveel bezoekers
deze leuke markt bezocht hebben ;-)
Zou ze er nog zitten?


Liefs Monica

35 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n markt, ik hou er ook wel van als er een landelijke sfeer hangt. Heb je je in kunnen houden bij het zien van al dat moois? Op de foto's zie ik in ieder geval genoege fraaie spullen staan.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier er super gezellig uit en ja dat weer doet natuurlijk ook heel wat daar
    heb ik ook heerlijk van genoten afgelopen weekend.
    Je vorige post was ook weer leuk (ach eigenlijk al je posten ..)
    De berenklauwen hebben weer leuke plekken in je huis gekregen.
    Nog sfeervoller dan het al was ;-)

    Hartelije groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto´s. Geven een gevoel dat je er bij bent. Ziet er gezellig uit.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig !! ik wilde gaan ...maar er kwam wat tussen....het is altijd leuk daar.....en in het voorjaar ga ik zeker !..liefs van mij..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zeg, zo'n gezellige markt en dan dat prachtige weer erbij.
    Mooie spullen zie ik allemaal, en ja ik had Vroeger & Toen ook al ontdekt maar Nieuwerbrug is net ff wat verder uit de buurt.
    Mooie foto's heb je gemaakt en ik zie leuke brocante dingen...zucht...;-)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja gaaf is het daar; ben er vorig jaar met Pinksteren geweest. Maar met zo'n markt erbij wordt het nog leuker!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk als er voor het hele gezin wat te vinden is. Het ziet er gezellig uit. En mooi...zoals in de loods van Vroeger&toen Brocante. Oh, dat witte ronde raam...Super!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke markt heb je weer bezocht. En wat staan er een leuke dingen in de loods.
    Heb je je nog laten verleiden om iets te kopen? Ik ben benieuwd.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik had het gezien en was graag gegaan. Maar het is toch wel behoorlijk ver rijden voor ons.
    Maar ook hier was er genoeg landelijks te zien, hoor :-)
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk...ik zie vanalles.....!
    Heb je ook iets gekocht of heb je oogkleppen opgedaan hi...hi..

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit, maar ze hadden natuurlijk ook heel veel geluk met het stralende weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er gezellig uit...leuk dat ze ook aan de kinderen gedacht hebben.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn altijd van die leuke markten om te bezoeken. Je voelt er altijd z'n lekker sfeertje hangen...
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi opgezette markt en van alles te doen voor de kids, prachtig.
    Het ziet er heel gezellig en sfeervol uit, zo leuk dat dit georganiseerd wordt en ook dat er veel mensen op af komen!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie direct een paar dingen die met mij mee naar huis mogen haha.
    Mijn man denkt nu : oef , gelukkig is dat ver weg.
    Weer een georganiseerd ,ook voor de kids.
    lieve groet Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heerlijk landelijk uit: vooral dat spijlenbed met hooi! Heb je er nog even in gelegen?
    Vroeger (!) woonde ik op het platteland en had allemaal vriendinnen van de boerderij. We gingen vaak in de hooiberg spelen maar: wat kriebelde dat toch altijd!! Als ik nu naar je foto's kijk krijg ik dat gevoel weer een beetje terug.
    Lijkt me een leuke markt, zou alleen veel te veel gekocht hebben, denk ik. Dus maar goed dat het hier niet vlakbij was!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er wel heel gezellig uit... Ik hoop wel voor de dame dat ze haar een jasje hebben aan gedaan het wordt s`avond wel een beetje frisjes ;-)

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh als ik dat geweten had was ik ook wel even gegaan, is ook vlakbij mij. Vorige keer stond ik er op woensdag... haha jammer dat ze dicht waren. Maar als ik jou foto's zie, moet ik zeker eens terug, erg leuke spullen. Heb je zelf nog wat leuks gekocht?
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto's. Helemaal met dat mooie weer. Wil dolgraag een oude reddingsboei en jij laat er een heleboel zien. 😉 Heb het geliked. Ziet er allemaal te gek uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezelligheid ik zag ook dat er voor de kinderen wat gezelligs te doen is. Wat een leuke markt. En wat een leuke spullen. Het weer was ook heerlijk dus zo'n dag is dan al voor de helft gewonnen he? Heb je nog iets leuks gekocht?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er gezellig uit. En wat leuk is er is ook aan de kinderen gedacht. Ik zie ze zo heerlijk aan het schilderen. Wat hebben ze een hoop leuke spullen. Heb je nog wat leuks gekocht?
    Of kon je je inhouden?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke spulletjes en het lijkt me heel gezellig! Kun je vast heerlijk rondneuzen... ook nog wat gekocht?:)
    Liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Monica,
    Dus jij bent ook al op zo'n heerlijke proef en kijk markt geweest. Wat een feestje met het weer hadden we hè? Deze markt ziet er ook fantastisch uit. Heel erg gezellig. Ik hou hier ook heel erg van... En die brocante is ook super natuurlijk...!
    Fijne dag vandaag,
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat zijn zeker met zulk weer de fijnste uitstapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk, Monica, ik was daar ook! Jammer dat ik je niet gezien heb. Bij Vroeger&Toen een prachtig bid-stoeltje gekocht, echt zo mooie hal, een heuse snoepwinkel als je van brocante houd!! Heerlijk, echt een verwennerij-tje! Heb je nog wat leuks gekocht? Fijne dag nog..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er gezellig uit, dat heb ik dan even gemist jammer:-( was lekker in de buurt geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er gezellig uit...en het weer was super voor een buitenactiviteit. Ik kom er ook regelmatig!
    Heb jezelf nog wat leuks gekocht?
    Fijne week
    Gr Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige fair. daar kun je echt uren lopen om mooie dingen te zien. En inderdaad de opslagruimte, prachtige dingen.
    Jammer dat ze geen webwinkel hebben, maar op de site krijg je wel een indruk.
    Heb je je ingehouden of heb je nog iets leuks meegenomen?
    En die kinderen, prachtig zo ingespannen bezig.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, ik ken Vroeger & Toen. Ben er al een aantal malen geweest. Ook de kerstavonden in december zijn er leuk. Helaas stond ik zaterdag op een Woonbeurs voor m'n werk dus kon ik niet. Anders was ik er zeker geweest, was het eigenlijk van plan. Dan hadden we elkaar kunnen ontmoeten! Dat had pas leuk geweest...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ziet er erg leuk uit zeg deze markt, lekker sfeervol! Ook fijn dat er wat te doen was voor de kids, dan vervelen die zich tenminste niet..

    Heb je zelf helemaal niks kunnen vinden dit keer?

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er gezellig en zo lekker landelijk uit. Ik hou er van...En het heerlijke nazomer weer maakt het extra leuk.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gezellige sfeer en mooie spullen.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er heel gezellig uit, leuk idee trouwens zo'n landelijke slow food markt ... om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ziet er super uit wat zouden jullie genoten hebben zeg prachtige sfeerfoto's ervan ... krijg er gewoon zin in hihiihi zag prachtige dingen voorbij komen zou niet met lege handen thuis kunnen komen denk ik hahaha ... wens jullie een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke foto's, de gezelligheid en sfeer stralen er van af! Ik denk trouwens niet dat ik met lege handen vertrokken was, zag zoveel leuke dingen op je foto's haha!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen