woensdag 2 april 2014

Even opfrissen





Afgelopen zondag heb ik onze hal voorzien van een verse laag kalkverf.
De kleur bleef hetzelfde, piombo.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik alleen de deur van de meterkast
(die nog wit was) en de lichtschakelaars zou verven.
Maar voor ik het wist had ik de hele hal gedaan
en dan knapt het toch altijd weer zo lekker op!!



Ik ben blij dat die witte deur, die nogal aanwezig was, nu ook geverfd is.
Het is echt een verbetering, de deur valt bijna weg
en ik heb het idee dat de hoek daar breder oogt.



Links naast de voordeur zit een lichtschakelaar, die valt niet meer op,
nu die ook dezelfde kleur heeft gekregen als de muren.
Tegen de meterkastdeur hing een hele grote robuuste krans,
ik heb er nu een kleinere tegenaan gehangen.


Deze komt van de muur bij de eethoek en daar hangt nu die grotere weer,
even omgeruild dus.



Ook de lichtschakelaar en het stopcontact op deze muur,
zijn nu meegeverfd.
Het stopcontact zit hier op een nogal opvallende plaats
en viel ontzettend op toen ie nog wit was.
Ik stoorde me er al heel lang aan.
Het is heel mooi weer momenteel, maar toch branden hier,
als ik thuis ben, altijd kaarsjes.
Mooi weer of geen mooi weer, dat maakt mij niet uit!





Op deze hoek waren wat stukjes afgestoten,
die plekjes zijn nu weer mooi gedekt.
De canvassen van de kinderen zijn bijna drie jaar oud.
Binnenkort wil ik weer nieuwe portretfoto's laten maken.


Dan hangt hier de krans die eerst in de gang hing.
Beide kransen heb ik 1,5 jaar geleden zelf gemaakt
en ze blijven mooi.
Eigenlijk zijn het meer kransen die bij de herfst horen, maar ach...


Deze krans is heel groot en staat erg mooi bij de kleur kiezel van de wanden.
De takjes met grijze bolletjes hebben bijna dezelfde kleur.
Er zitten ook takken in van de krulhazelaar, 
dus eigenlijk past deze dan wel bij het seizoen he ;-)




Deze kastanjetakken vond ik vorige week bij Seizoen&Stijl.
Voor de kruik vind ik het altijd wel leuk om daar iets in te zetten
wat bij het seizoen past.
In het najaar die grote dadeltak, daarna heeft de perenboom
er rond de kerst in gestaan.
Daarna magnoliatakken en op een gegeven moment
heb ik dat dan ook wel weer gezien.

Ik zag bij Seizoen&Stijl prachtige bloesemtakken,
echt heel groot en heel mooi.
Ik heb het toch maar niet gedaan, omdat ze maar zo kort staan.
Ik heb er liever wat langer plezier van.
Normaal gesproken vind ik kastanjetakken helemaal niet zo leuk,
ik heb ze daarom ook nooit eerder gehad.
Maar deze zijn enorm groot en mooi vertakt, ik vind ze heel stoer.
Dus nu staan er dan toch een keer kastanjetakken in de kruik
en ik ga er vast lang plezier van hebben!


Deze kersenbloesemtak heb ik geknipt van de kersenbomen,
die hier om de hoek in de speeltuin staan.
Een prachtig gezicht is dat nu, al die bomen met witte bloesem.
De kersen die er straks aanzitten zijn niet lekker
en worden vooral door de vogels opgegeten.
Ik dacht, het is vast niet erg als ik 1 takje mee naar huis neem ;-)
De dadeltak die in het najaar op de kruik lag, 
ligt nu al een tijdje bovenop de kast.


Het tinnen theepotje vond ik vorige week bij de kringloopwinkel.
Het is een heel klein schattig theepotje.
Dit is echt weer zo´n vondst waar ik heel blij van word.

Geniet allemaal nog fijn van het mooie weer.
De bloesemtijd is toch wel de mooiste tijd van het jaar he?
Ik kan er altijd zo van genieten!!


Liefs Monica

62 opmerkingen:

  1. Wat me direct opviel, is dat de meterkast deur niet meer opvalt...veel beter zo.
    lekker is dat he...alles even opfrissen.
    leuk je kastagnetakken...lekker stoer.
    Mooie plaatjes weer Monica.

    Fijne zonnige week.
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie post met mooie foto's. Nu de deur ook is geschilderd valt hij idd niet meer zo op. Piombo is een van mijn favoriete kleuren.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden! Ik wist niet dat kalkverf ook op een deur kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is het een mooie entree bij jou.
    Ik zou mijn hal niet durven showen. Het lijkt hier wel een scheepswerf/timmerwerkplaats. Houtvoorraad en masten en zeilen noem maar op. Ben een klein beetje jaloers op jou hal. Mag wel hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat dat al niet doet, een deur die gewoon wegvalt nu, mooi hoor.
    Schattig theepotje, had ik ook meegenomen. Doet me denken aan de site van de Violier Bennkom. Zag ik ook zoiets staat.
    Het is binnen en buiten genieten met dit geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg altijd zoveel energie bij het lezen van je berichten :-)
    Dan wil ik hier thuis ook weer aan de slag haha! Toch niet alweer hé zou Marco dan zeggen ;-) We staan voor weer een grote verbouwing, dat belooft wat. Heb ontzettend veel ideeën, maar die hou ik nog ff voor mezelf. Mannen hebben soms tijd nodig om eraan te wennen!!

    Die kruik met kersenbloemsem vind ik ontzettend mooi!! En je gang ziet er geweldig uit met een nieuw laagje kalkverf, veel mooier idd dat je de deur en de schakelaars hebt meegeverfd.

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hal is mooi opgeknapt en de meterkast valt nu visueel uit het zicht...goed gedaan! Ook de lichtknopjes zijn minder opvallend. Je hebt een hoop gedaan de laatste weken! Nog meer van plan? Fijne week verder groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat ziet er weer uit als een warm welkom zeg, prachtig geworden, ik ben ook jaloers op je hal, hier staat het gauw altijd vol, dat ken snel met een hal van 2 bij 1 meter haha is geen hal te noemen.
    Dat thee potje echt gaaf!
    Pff moet hier ook nodig aan de gang, dus wie weet gaf jij nu dat ene zetje :-)☀️Groetjes Nicole en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je toch een schitterende hal. Wat fijn dat je de garderobe achter deuren hebt (toch?), geen storende items van verschillende jassen en tassen. Altijd alles lekker opgeruimd. Hihi, ik moest toch even aan het koningshuis denken, bij je kaarsjes die altijd aan zijn, als jij thuis bent. Daar hangt toch altijd de vlag te wapperen als zij thuis zijn?
    Ook de rest van je huis ademt een welkome sfeer. Mooi die stoere kastanjetakken! Je 'straatje' vind ik nog altijd een super-vondst, staat zó leuk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het knapt altijd zo lekker op als er een verse laag verf op de muur zit hè?! Welke kleur heb je achter die kruik met kastanjetakken in de woonkamer op de muur?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je mooi gedaan! Ik vind jullie vloer ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk weer als alles opgefrist is. Goed dat je de meterkast zo hebt geverfd. Gek hè, in een keer zie je het dat dat mooier is, en dat je dat dan niet eerder hebt gezien......?? Maar zo kan je wel altijd lekker bezig zijn.
    Ik zie in de verte de grote tros met dadeltakken op je kast hangen, super!
    Alles ziet er weer prachtig uit!

    Fijne dag.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Monica, wat een goed idee om de meterkast mee te verven en ook de lelijke stopcontacten....aahhh hier erger ik mij al een aantal jaren aan omdat ze zo hoog op de muur zitten en bij iedere foto die je maakt vallen ze in het oog. De kastjantjestakken zijn super. Ik heb ze hier ook in het tuincentrum gezien maar we waren best prijzig en toen heb ik maar voor de grillige Hazelaar gekozen....fijne week en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind alles even mooi Monica. Jouw stijl vind ik geweldig, en je doet alles zelf. Knap hoor!
    Heb weer genoten van je mooie huis. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke lange post weer! Inderdaad veel beter zo, die meterkast deur. Ik schilder thuis ook altijd alle stopcontacten en schakelaars mee met de muur (en in een enkele geval de plinten ook). Vind die dingen altijd zo storend!

    Je kransen zijn (en blijven) prachtig! Je hal is echt een plaatje.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je het weer gezellig, de hal ziet er goed uit! Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Monica,
    Een nieuwe frisse laag verf er over heen, dat is altijd heerlijk. Lekker schoon is het dan weer. En die deur van je meterkast valt nu echt niet meer op. Goed plan dus geweest. Je lichtschakelaar is zelfs niet meer te zien. Verf je die gewoon met dezelfde verf mee?
    Je kransen zijn super mooi en naar mijn idee kunnen die gewoon het hele jaar door mee hoor. Staan prachtig...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Monica

    Altijd fijn als alles even weer opgefrist wordt ook al mis het met dezelfde kleur!
    Het theekannetje is idd heel schattig!
    En die kersebloesem tak staat ook erg leuk je haalt gelijk het voorjaar in huis!.

    Ik wens je een hele fijne dag.
    Liefs Vittoria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inderdaad Mirjam, je wilt niet weten hoeveel stof er achter die grote spiegel zat pffff!!! Alles is weer fris nu en ik heb de schakelaars en de deur ook met kalkverf gedaan, wel eerst goed ontvetten en primeren met de corifondo, dan kun je de volgende dag er met kalkverf overheen gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de uitleg Monica... super!
      Fijne zonnige dag gewenst,
      lieve groet,
      Mirjam

      Verwijderen
  20. Mooi allemaal weer Monica! piombo is een super kleur,hier zijn de opdekdeuren in de hal ook mee geverfd, en geeft inderdaad net een ander sfeertje.....
    Ik krijg als ik je blog lees meteen zin om iets aan te pakken in huis..haha....maar eerst ga ik nog de tuin in, daar heb ik nog een hoop te doen:-((
    De kransen zijn ook nog prachtig, en ach herfstachtig:-) hier hangt de najaars krans ook nog aan de deur, blijf het mooi vinden.

    Geniet nog van het heerlijke weer!

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet jouw hal er toch sfeervol uit. Mooie warme kleuren!! En je vloer, super. Hier in onze hal ligt ook een zwart/witte vloer, net als in onze keuken. Eén nadeel is wel, je ziet er alles op...
    En nu ga maar eens genieten van het prachtige weer, want ik vraag me af of je dat deze week al gedaan hebt, na al het schilderwerk ;-)
    Ik wens je een mooie dag, Monica
    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heb jij een meterkast in je hal?? Ik zie niks!! haha
    Goed gedaan zeg, ik erger me ook aan stopcontacten die je zo goed ziet. Evenals de verwarming. Echtgenoot zei dat die niet geverfd kon worden maar bij de Potstal zeiden ze dat het best kon....haha. Ik heb gewonnen en de verwarming werd geverfd!
    Mooi zijn je kransen trouwens en je hebt er zo lang plezier van!

    Geniet van deze laatste, mooie lentedag!
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De meterkast valt écht niet meer op, want heel even dacht ik dat je de lichte deuren bedoelde en er een voor en na foto zou volgen. Maar ook op de 'na' foto bleven die deuren (mooi) licht van kleur, dus toen ben ik eens goed gaan kijken en vond ik de meterkast verstopt in de wand. Het resultaat van je toch al zo sfeervolle hal is erg mooi geworden, Monica.

    Hier kijk ik ook telkens naar de muren en de meterkast, wanneer ik door de gang heen loop. Ik zou dat ook wel willen veranderen, maar dan moet ook meteen alles gedaan worden...lees het trappengat, de vloerbedekking op de trap etc. Ik zou de muren dan ook glad willen hebben, dus dan haal je wel iets overhoop. Moet er nog maar eens over nadenken ;-).

    Je kringloopaanwinst is heel erg mooi, wat een bijzondere uitvoering. Ook de takken staan mooi...ach, wat eigenlijk niet. Je hebt een hele goede en eigen smaak!

    Ik wens je een fijne dag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hay Moon :-)
    Mens toch wat ben je een heerlijk bezige bij hè :-):-)
    Het is prachtig bij je !!!
    Kransen....ohhhhjahoor ik ben dol op kransen en die liggen en hangen hier dan ook overal.
    Zomerkrans...winterkrans...herfstkrans het maakt mij niet uit ze hangen hier het hele jaar door.
    Ik zou zeggen plaats elke dag zo'n mooie post ik geniet er van hoor !! :-)

    Lieve groet.

    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is het weer mooi geworden Monica ,inderdaad de meterkast valt niet meer op en geeft meer rust in je mooie intree !
    Het theepotje is een schatje staat gezellig op de tafel met je prachtige bloesemtak ik zeg genieten maar !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi zo !!! Prachtige hal !!! Door jou canvassen te zien denk ik er net aan dat er een stukje van mijn keuken is dat ik nog nooit heb laten zien , ik heb ook gelijkaardige canvassen hangen die ook dringend aan vernieuwing toe zijn , straks maar eens een foto'tje nemen en gelijk een post er over maken :)

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ziet er weer prachtig uit allemaal allemaal mooi op elkaar afgestemd super hoor .... prachtig die portretten van de kinderen ik heb ze ook boven hangen van al de kinderen een wand vol hihihi 3 van mij 3 van Ale ....staat super stoer zo die takken ben zelf ook niet zo van de bloemen en heb zelf ook altijd takken her en der maar kan die hier overal wel weg plukken ... zo bloesemstak is dan net even leuk , vaak gebruik ik de bloemen voor de fotografie en verdwijnen dan op mijn tuintafel .... genoten van je mooie sfeerplaatjes ...geniet van het mooie weer fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik had een berichtje gestuurd maar ik zie dat hij niet verstuurd is. Och Monica wat ik geniet ik toch altijd van je heerlijke post. Wat heb je toch een prachtige hal. Zo mooi weer geworden. Zelf heb ik wel eens een misser met kleur, maar als ik bij jouw kijk zo mooi past alles weer bij elkaar. Heb je het houtwerk ik in piombo geverfd ? Prachtig hoor. Zelf wil ik in het najaar ook een ander kleurtje in de kamer en dan lijkt het me zo mooi ook de deuren een kleurtje te geven. Nu hebben we het spierwit of liever hadden het spierwit. Bij ons vergeeld het zo snel. En daar baal ik wel van.
    En je vloer he zo mooi.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Even de hal doen...pfoe..daar moet ik echt moed voor verzamelen..maar bij jou is het zo te lezen pure ontspanning:)
    Ik moest trouwens zoeken naar de de deur nu..dus die valt echt niet meer op!
    Prachtig die takken en die kransen..je post herinnert me er aan dat mijn schoonmoeder belde dat ze kastanje takken voor me had staan..:) Vanmiddag maar even halen!

    Fijne dag♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat heb je snel gedaan! Lekker is dat weer, als alles weer netjes en naar je zin eruit ziet!. De kastanjetakken zijn erg mooi. Wij hebben ze ook zien staan. Normaal zijn ze altijd zo recht, maar deze zijn mooi vertakt.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat is je gang toch weer mooi geworden. Inderdaad valt de meterkastdeur nu niet meer op!
    Prachtig ook de bloesemtak! Ik vind ook het voorjaar met al die bloesem de mooiste tijd van het jaar! We maken hier vaak ritjes in de bloesemtijd! De Betuwe op z'n mooist!


    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi geworden Monica! En idd, je kransen zijn nog prachtig..;-)!
    Op een andere plek geeft het toch weer een fris accent!
    En nu even lekker van de zon genieten hoor..;-))
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is weer mooi geworden hoor! Lekker opgefrist, ik moest eerst drie keer kijken voor ik je meterkast deur zag :-) Inderdaad veel mooier nu hij zo weg valt in het geheel. Ach en de rest is allemaal zo sfeervol, ik heb weer genoten van je post. Geniet van het mooie weer!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig weer Monica,.. ik had hetzelfde als Ingrid, waar zijn de na-foto's van de witte deuren hihi.. Toen zag ik pad de meterkastdeur.
    Dit is idd veel mooier zo.
    Ik heb hier ook pas de voordeur geschilderd in de kleur van de hal. Doordat ik lak heb gebruikt zie je toch het verschil met de kalkverf maar wel heel mooi.
    Wij hebben onze meterkast deur met de verbouwing ook vervangen, dus er hangt nu een mooie deur voor hetzelfde als de wc deur en de binnendeur.
    Ik krijg ook weer zin om aan de slag te gaan maar helaas gaat dat niet meer met mn 35 weken dikke buik.
    Komt daarna wel weer ;)

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind het daar bij de voordeur ook groter tonen. Dus dat zal best waar zijn. En nu alles weer lekker fris in je ruime gang, heerlijk als het daar zo ruim is.
    Ik heb eindelijk mijn post klaar en online gezet, met de kleinere bloesemtakken van S&S.
    Die grote waren echt prachtig, maar idd voor korte tijd.
    En die herfstkrans past gewoon bij ons soort huizen, dus mij stoort het niet hoor ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het ziet er allemaal weer schitterend uit, groter of niet, het blijft prachtig en sfeervol. Wel weer een hele klus geworden voor een paar schakelaars :-) :-)
    Takken zijn ook helemaal mijn ding ik, sjouw me wat af. Die bloesemtak vind ik geweldig!!!
    Zonnige groet Silvia.

    PS die kransen zijn ook heel erg mooi. Zou willen dat ik zo handig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi en strak weer. Daar kun je zo blij van worden.
    Mooie krans ook.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Slim om die deur mee te verven, het oogt zo zeker groter en rustiger.
    Je hebt trouwens heerlijk veel bergruimte in je hal.
    En wat een bijzondere vondst bij de kringloop, zoiets laat je niet staan!
    Liefs en een fijne avond, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heerlijk binnenkomen bij je en zo gaat het altijd, als je eenmaal ergens aan begint, komt er altijd meer. Dat je gelijk de spiegel niet meegenomen hebt hahaha (grapje hoor Monica). Is prachtig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat is je hal toch leuk. Meteen goed binnenkomen bij jou, hoor!
    Ik moet ook eens nodig aan de slag, voel me bijna lui als ik kijk naar jouw schilderwerk van de laatste tijd. Heb je nog geen pijnlijke arm of schouder van dat dat verfen?
    Ik nam van de week een heel leuk klein vaasje van tin mee bij de kringloop voor een euro. Ook schattig met een paar kleine bloesempjes uit de tuin.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik moest inderdaad even goed zoeken naar je meterkast deur, hij valt inderdaad bijna niet op zo! Het resultaat is mooi, rustige kleuren en mooi mat. Ik vraag me altijd af, als je de lichtschakelaars mee verft, je dat niet telkens moet bijwerken in verband met beschadigingen? Stopcontacten kalk ik zelf ook altijd mee hoor. :) Geniet nog van de mooie dagen! Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat heb je toch een mooie hal, je voelt je direct helemaal thuis, mooie kransen en kleuren op de muur , leuk jouw blog !! Zeer inspirerend om zelf aan de slag te gaan
    Groetjes jilly van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik herinner me nog een post waar de deur nog licht was...dit vind ik inderdaad mooier! En het was zondag nog wel zulk mooi weer..haha bezige bij ben je ook.
    Die kransen zijn toch altijd mooi? Het past bij jouw sfeer. Waar is dat kleintje van in je hal? (een schatje vind ik het) Je bank in de hal blijft ook een mooierd.
    Fijne week nog!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Eerst nog even een opmerking over de kamer van je mooie meisje! Wat een prachtig kamertje, ik vind het vooral heel gaaf dat je niet voor de eerste de beste basic kleuren hebt gekozen. Heel gewaagd, maar heel mooi geworden. Ik zou het niet durven. Doordat je zo durft te kiezen, krijg je een heel eigen interieur. Nou je ziet het ook wel. Vanaf het moment dat je begonnen bent, is je blog enorm gegroeid. Ben erg blij voor je joh! Keep going, I enjoy reading!!!!!

    Je hal ziet er weer heerlijk fris/nieuw uit hoor.

    Liefs,
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Monica,
    Wat krijgen we toch weer een prachtig inkijkje in je huis.
    De hal is weer mooi fris geworden en je hebt nu inderdaad een mooie hoek door de meterkastdeur ook in de kleur mee te nemen.
    Je kransen zijn prachtig en die oude kapstokjes aan de kapstok zijn ook altijd zo mooi!
    Hoewel ze al drie jaar oud zijn, zijn de foto's van je kinderen heel mooi, ook om ze daar zo op te hangen.
    Die grote takken doen het goed in de pot.
    En je kringloopvondst is een schatje, een bijzondere vorm!

    Ik wens je nog een mooie zonnige week verder en een lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi weer allemaal hoor Monica.....je huis is en blijft prachtig en in het echt nog mooier...)))...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Welke deur bedoel je.... Het is goed gelukt want ik moest echt twee keer kijken, super idee om dit te doen echt veel rustiger. Maar oh oh als ik dit aan mijn vader laat zien, hij heeft een schildersbedrijf gehad en hij snapt hier helemaal niks van die lelijke strepen in de verf (kalkverf) en over je stop contacten Heen schilderen nou dan ben je echt niet lekker volgens hem haha.
    Ik vind het super mooi hoor!!!!
    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jeetje wat een energie heb je.
    Je blijft maar aan het verven ha ha!
    Kun je niet even hier langs komen met een kwast....wil nog steeds een klepbank en sidetable verven.
    Kom er gewoon niet aan toe. Moet zelfs de verf nog uitzoeken.

    Je hal is weer heel mooi geworden...de meterkast valt nu inderdaad niet meer op.
    Een heel gezellige binnenkomen zo!

    Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ziet er weer super uit!!
    Gaaf die grote krans
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zucht......wat heb je toch een mooi huis!!
    Heerlijk sfeertje en geweldig om de foto's te zien.

    Fijne, zonnige dag nog (met kaarsjes aan )
    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Je hal was al zo'n gezellige, sfeervolle binnenkomer maar nu die meterkast bijna onzichtbaar is geworden, nog mooier! Blijft die kalkverf wel op je lichtknoppen en stopcontacten zitten of zet je er vooraf nog primerlaagje op zodat er zeker geen stukjes af gestoten worden. Fijne avond!

    Groetjes,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd eerst primeren met corifondo, de verf stoot je er dan niet af. Natuurlijk blijven ook schakelaars gevoelig voor vlekken, maar dat vind ik nooit erg!

      Verwijderen
  52. Dat ziet er prachtig uit, maar had ook niet anders bij je verwacht hi hi.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een warm en gezellig welkom bij jou.
    Je moet heel goed kijken of er wel een deur zit .
    Goed idee om de deur in dezelfde kleur te verven.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wauw wat een gezellige hal, goed idee zeg om de meterkast en lichtknoppen mee te verven.
    Het ziet er super uit!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Helemaal met je eens! Ik geniet ook volop van de bloesemtijd. Op dit moment bloeit in onze tuin de pruim, de peer, een prunus en de krentenboom. Genieten!
    Maar bij jou in de gang is het ook genieten. Het ziet er super sfeervol uit. Ik kan ook altijd zo genieten van het opnieuw schilderen van de muren. Het voelt dan ook meteen weer zo schoon en fris! Leuk idee ook om de meterkast en stopcontacten mee te schilderen.
    Fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Prachtig geworden ,kheb het ook es in mn bol gehad om de hal donkerder te verven,maar ik twijfel nog ,alhoewel het bij jou heel sfeervol is hoor ,tis miss net wat gezelliger he?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Monica, ik heb je even op mijn blog vermeld. Je weet wel het gaat over het Biedemeier tafeltje.....

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen