donderdag 17 april 2014

Het trapgat



Wat heb ik toch tegen deze klus aan zitten hikken,
maar het is af en toch is het ook erg meegevallen.
Ik ben heel blij dat het eindelijk klaar is,
ik heb het over ons trapgat.
Nu komt ook de tweede trap naar boven veel mooier uit.
Een paar maanden geleden maakte ik al een post
over deze ruimte op onze tweede verdieping.
http://hetmoonhuis.blogspot.nl/2013/11/een-hele-andere-kamer_7609.html

In die post is ook nog net een stukje van de toen nog witte trap te zien.
Een paar maanden bleef deze ruimte dus half geverfd,
omdat ik eerst de trap af wilde hebben,
dan kon daarna de muur langs het trapgat gedaan worden.
Het werd dus echt tijd om het nu eindelijk eens af te maken.


Tja het ziet er best gevaarlijk uit he,
maar ik moest toch ergens op staan, op deze manier ging het prima.
Om helemaal in de hoek bij het plafond te komen,
heeft ook nog iets op deze balken gestaan,
anders kon ik er echt niet bij (daar heb ik maar geen foto van gemaakt)


Hier ben ik bezig met de eerste laag kalkverf,
nadat ik er eerst een laag corifondo (voorstrijk) op heb gezet (de dag ervoor).



Zoals jullie zien, ik plak nooit een plafond af.
Er gaat bijna altijd wat mis (vind ik hoor), liever zie ik precies wat ik doe.
Ik kan met een spalterkwast vrij strak langs het plafond schilderen.
Spalterkwasten heb ik in verschillende formaten,
ik kan niet zonder deze kwasten.
Daarna pak ik de blokkwast en ga ik zo ver mogelijk tot bovenin
(zonder het plafond te raken) en trek ik de verfaanzet
zo snel mogelijk door naar beneden (nat in nat).
Dit om lelijke korte kwastaanzetten langs de rand van het plafond
te voorkomen, dat blijf je anders zien namelijk
en dat is niet mooi.








Even terug naar de eerste verdieping...




En dan weer naar boven...



Doorkijkje naar het tafeltje uit mijn vorige post op de eerste verdieping.
Onder de trap zit gritti en erboven sculptura.
Beide kleuren zijn van dezelfde kleurenkaart,
ze lopen prachtig over van de ene naar de andere verdieping.




En dan loop je hier weer tegen een kastje aan.
Ik ben dol op tafeltjes en kastjes.


Doorkijkje naar de slaapkamer van de jongens.













\











En weer naar beneden....


Ik vind de kleur op de wand ook weer mooi combineren
met de kleur die op de trap zit.




- Op de wanden kalkverf sculptura.
- Op de grote kast kalkverf graphite
- Op de trap vloerverf kokos


De vouwgordijnen op de kamer van Zoya zijn ook klaar,
dat ga ik de volgende keer laten zien.

Allemaal vast hele fijne paasdagen!!


Liefs Monica

58 opmerkingen:

  1. Ohhhhh......
    Wat is dit mooi geworden!! Prachtig! Alles past bij elkaar.
    En je kast vind ik ook super. Heb dezelfde kast bij mij net wit geschilderd. Maar nu vind ik dit ook wel heel heel heel erg mooi. Ik heb die van mij tegen een ossenbloedrode muur staan. Dus past wit mooier.
    Je trap vind ik ook super. Ik ben de mijne gewoon in 9001 aan het verven. Het is net of ik in mijn vorige huis meer kleur durfde te gebruiken. Toen had ik een blauw trappenhuis. Hier houd ik het wat rustiger. We worden ouder misschien is dat het. Haha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden Monica...
    Eindelijk is hier het trapgat ook klaar...ik heb het samen met mijn man afgemaakt, omdat het hoogste punt hier 8 meter is, ik zat op een steigerplaat, en mijn man nam het onder de steugerplaat over, in een keer naar beneden....ben ook zo blij dat het gedaan is.
    Maar o...o...het liefst werk ik toch alleen...
    Ik vind de kleuren ook mooi...super hoor!
    Wat gaat het volgende project worden....hihi....
    Ik wens jouw en je gezin ook fijne Paasdagen toe...geniet ervan.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat heb je ook weer gehad. Mooie kleuren. Ziet er allemaal weer prachtig uit.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er weer geweldig uit, Monica. Ik ben blij dat je geen foto hebt gemaakt van jouw kunsten op de planken boven het trapgat, brr...gelukkig dat alles goed is gegaan. Gaaf om te zien dat ook bij het gebruik van verschillende kleuren de resultaten zo mooi zijn. Je kunt er weer een hele tijd tegen.

    Ik wens jou ook een heel fijn paasweekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monica, het was weer genieten van eerste tot het laatste plaatje….zo sfeervol en mooi bij jouw,
    de kleur is prachtig…alleen op die balken staan…ik mag er niet aan denken, gelukkige heb je
    voor ons de rest verborgen gehouden …haha….ik blijf jouw tafeltje en pot uit vorige post prachtig vinden…wat doet ie hier mooi op de foto….ook de grote kast is héél mooi met al die kruiken erin..
    Ik zou zeggen geniet ervan
    ook voor jouw héél fijne paasdagen
    fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat is het prachtig geworden. Maar ik griezelde toen ik zag dat je op twee latjes stond in dat trappengat. Ik wordt al duizelig als ik bij jouw naar beneden kijk. Echt Monica grote klasse hoor. Hoe jij dat toch allemaal voor elkaar krijgt. Jij ook hele fijne dagen samen met je gezin.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monica ziet er weer prachtig uit.
    Ik heb hier ook een grote emmer graphite staan voor de woon/eetkamer, maar wist niet dat je het voor moest strijken, kan ik beter dan nog bestellen
    Maar de wanden wil ik eerst nog gestuukt hebben net zo als in mijn ontvangst ruimte van de slagerij ik zal dat eens opnieuw bloggen
    Fijne paas, groetjes nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit zeg! het is even werk, maar dan heb je ook wat! leuk om te zien hoe je verdiepingen in elkaar overlopen. De kleuren combineren prima met elkaar!

    P.s: Stond je ook daadwerkelijk op die twee latjes? Levensgevaarlijk! Misschien de volgende keer een plaat erop leggen?

    Geniet van je dag!
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kon niet Marieke, ik moest ze ook telkens verleggen om erbij te kunnen en zo kon ik ook makkelijk op- en afstappen, met een plaat erop kun je geen kant op, het ging echt prima zo en ik hoefde er ook niet heel lang op te staan hoor, telkens maar heel even ;-)

      Verwijderen
  9. Tjonge wat een prachtig geheel Monica! En ja de kleuren passen geweldig. Fijn is dat hè dat je goede keuzes kunt maken in je kleurgebruik. Ik zou de komende tijd de hele tijd op en neer lopen naar boven/beneden om sfeer te snuiven!!
    Complimenten.

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me voorstellen dat je hier tegenop zag, maar wat een resultaat PRACHTIG!!!!!
    Alles loopt zo mooi in elkaar over!!!! Chapeau!!!!!
    Een zonnige groet Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat ben jij een held! Ik griezelde al bij de foto..ik heb zo'n last van hoogtevrees...jij blijkbaar niet! Het is prachtig geworden Monica!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat heb je weer veel werk verricht.
    Het is prachtig geworden, hoe mooi de kleuren weer bij elkaar passen. Ik had ook niet anders verwacht hi....hi....
    Ja....kastjes, tafeltjes en kasten , daar hou ik ook zo van. Ik heb alweer een kast klaar staan die geverfd moet worden en die bestemd is voor onze tuinkamer.
    Altijd weer spannend of ik er goed doorheen heb gekeken en het DE kast word wat ik voor ogen heb.
    Trouwens je hebt wel gevaarlijke toeren uitgehaald om op die twee planken te staan...
    maar ja, dat is het wel waard geweest.
    De vaas/pot met de dadeltakken vind ik ook zo mooi heb je deze bewerkt of was hij zo....

    Alvast hele fijne paasdagen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Monica, wat heb je dit mooi gedaan, en eerlijk gezegd ook wel een beetje eng als ik de balken zie waar je op hebt gestaan, ik zou het niet durven hoor.

    Het ziet er allemaal schitterend uit.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is zeker mooi geworden, een heel mooi totaalplaatje. Maar brrr, die twee plankjes, ik word al misselijk als ik de foto zie, haha! Maar heel goed gedaan!

    Liefs,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schitterend geworden, super mooie kleur ook, ik vraag me alleen af of je de traptreden hebt afgelakt. Moet hier ook de trap verven maar ben zo bang dat het gauw beschadigd.

    Fijne paasdagen.

    Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor niet aflakken, met de superslijtvaste vloerverf van Carte Colori is dat niet nodig!!

      Verwijderen
    2. Dank voor het snelle antwoord, ideaal dat je het niet af hoeft te lakken.
      Gr. Helga

      Verwijderen
  16. Het is prachtig geworden Monica !! alleen die plankjes............. ;-)
    Doet je man niet aan klussen ?? of doe je het liever alleen...kan me goed voorstellen overigens hoor haha.
    Geniet ervan hé

    Groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat vind ik mooi, kleuren die in elkaar overgaan, een soort ton-sur-ton heb je toegepast.
    Je hebt er een heel karwei opzitten, en die twee plankjes, brr...
    Maar het geheel overziend, is het heel mooi geworden, Monica! Je hebt wel eer van je werk hoor!
    Ik vind dat zitje voor de kinderen ook zo leuk. Je kunt samen iets doen, maar jezelf ook even heerlijk terugtrekken op een stil plekje.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, dat is goed gelukt, Monica! Je enge capriolen heb ik gezien op fb, dat je er nog wat op durft te zetten om nog hoger erbij te kunnen, brr. mij niet gezien! Je hebt een mooi ingericht huisje, echt heel erg leuk om zo nu en dan binnen te mogen kijken bij je. Geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahhh waaghals hihi......
    Maar fijn dat die klus erop zit en ik vind het prachtig geworden.....en leuk om nog eens boven te kijken....wat heb je toch een mooie inrichting!
    Jullie ook fijne paasdagen Monica....

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat ben je toch ook een waaghals! Zo in dat trapgat balanceren, ik zou het niet durven.
    Maar je hebt wel eer van je werk, het is prachtig geworden allemaal!
    Ik kan me ook voorstellen dat je tegen zo'n karwei wel opziet, maar het resultaat mag er zijn!

    Ik wens je hele fijne paasdagen, samen met je gezin!
    Lieve groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ho ik vind de trap heel mooi in het donker,
    En de kleuren combineren heel mooi!
    Bij ons heeft de schilder de gang gedaan omdat het te gevaarlijk was...
    Maar jij kunt het beter dan onze professionele schilder hoor!...
    Groetjes jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, ik zou willen dat ik momenteel een kleine beetje van jou energie had.
    Maar je hebt het weer super gedaan....
    Een maak een diepe buiging voor je meid, want wat jij allemaal in je eentje doet vind ik bewonderenswaardig.
    En al die tafeltjes, en kruiken vind ik ook super, jammer dat ik nog geen plaats heb voor tafeltjes. Maar, dat komt.....

    Wens je een hele fijne paasdagen.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je dat weer mooi voor elkaar gekregen! En dat zelfs met links! haha. Ik zou het je niet na kunnen doen....maar ik geniet van jouw plaatjes.
    Is er nog iets in huis wat nog niet is gedaan...anders ga je je vast vervelen.....of eh...laat je je inhuren??

    Fijne paasdagen.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er supergaaf uit maat wat een klus! je hebt echt een prachtig huis, nu even lekker ervan genieten deze vrije dagen! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Monica, ik griezel steeds weer als ik die balkjes zie. Ik blijf het doodeng vinden. Maar eerlijk is eerlijk: het resultaat is prachtig. Die kleuren harmoniëren allemaal zo mooi met elkaar. Wat zul je blij zijn dat het af is! Prachtige plaatjes van de mooie etage, hoor.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ziet er weer prachtig uit bij je. Maar wat een capriolen jij uithaalt!!! Ik kan er niet naar kijken, laat staan erop staan, brrrrrr. Maar je hebt wel eer van je werk, het is heel mooi geworden. Wat een energie heb je toch om dit alleen te doen. Ik krijg van een blik verf soms niet eens de deksel er af....
    Fijne dagen en rust maar eens lekker uit (en dank je beschermengeltje maar dat alles goed is gegaan, hihi).
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie weergave van jullie huis. Super gedaan hoor de kalk muren! Soms zie je teveel lijnen, maar bij jullie is dit nooit het geval, altijd hééél mooi. En nu genieten van al het harde werk.
    Fijn paasweekend, grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo, jij bent maar druk met je schilderwerk. Kan ik je niet een keer inhuren? :-)
    Het ziet er echt prachtig uit, mooi straks in de verf, complimenten hoor!!
    Maar hoe jij hebt geschilderd, jij hebt geen hoogtevrees, balancerend boven het trappengat...oeps..
    Wat wordt het volgende kluswerk? Nu eerst maar lekker genieten van je gedane werk!!

    Ik wens je vast een heel mooi Paasweekend!
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
    zucht......

    lieve groetjes,
    sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is het weer mooi geworden, Monica! Vindt het zo knap dat je het allemaal zelf doet en dat je de tijd er voor kunt vinden. Petje af hoor!!!! Het is nu zeker een genot om naar boven te lopen? Hihi. Geniet ervan, het is dik verdiend... Hele fijne pasen alvast

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je toch een mooi huis !....blijf het zeggen zo mooi.....liefs heel fijn paasweekend ....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat mooi geworden Monica ,en wat een lef om op de planken zo te staan brrrr .
    Maar jij kunt weer genieten van je prachtige trappengat!
    Fijn paasweekend!
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi gedaan, en super stoer van je zo balancerend over de balkjes:-)
    Hier moet het trappengat ook nog, maar dit hebben we gepland voor het najaar.
    Super kleurengebruik, heerlijk sfeertje!
    Fijne dagen.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzetten mooi zeg, prachtige warme kleur ook! Nu is je huis zeker helemaal af van onder tot boven? ;)
    Fijne paasdagen!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie trappen, mooie kleuren, en een mooi huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kleurencombinatie.
    Lekker gevoel nu hè dat alles klaar is....en er nu lekker van genieten!
    Wens je fijne Paasdagen!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. He waaghals,

    Wat heb je het weer prachtig gemaakt met gevaar voor eigen leven;-). Heb je uberhaupt nog wensen of heb je nu elk plekje in huis nu wel gehad? Nee hoor grapje en anders verzinnen wij vrouwen wel weer wat he! Fijn paasweekend he!

    Liefs
    Gerralda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Monica wat is het weer mooi geworden, en heerlijk gevoel hè dat de klus klaar is.
    Fijne Pasen!!
    Lieve groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is wel een behoorlijke klus met de kalkverf om de muren...lijkt me....maar het resultaat is schitterend...alles ziet er prachtig uit....fijne paasweekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goedemorgen Monica

    Dat ziet er idd heel eng uit en zeker als je dan verteld dat je er ook nog iets op hebt gezet om in de hoeken te komen. Mijn benen trillen al als ik boven op een trap moet staan om ramen te lappen. Maar het is wel heel erg mooi geworden! Mijn complimenten!

    Liefs en een heel fijn paasweekend
    Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is wederom prachtig geworden Monica en wat zul jij blij zijn dat je hiermee klaar bent zonder benen of armen te breken hahaha. Ik heb trouwens hele goeie afplaktape gevonden bij de A.ktion, het is die gele. Er gaat niets onderdoor en je trekt het er heel makkelijk weer af. Nou, nu lekker even uitrusten en lekker Pasen houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jeetje Monica, ik zal me er maar geen voorstelling van proberen te maken hoe jij daar op die planken stond. En dan ook nog iets erop. Brrrr. Maar net als altijd heb je wel eer van je werk. Het is prachtig geworden, maar ik had ook niets anders verwacht. Nu maar even lekker genieten van je mooie huis. Ik wens je een fijn, rustig en ongevaarlijk paasweekend toe. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Het ziet er echt super mooi een gezellig bij je uit!!!
    Fijne pasen!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtig dat ziet er heel mooi uit, ik ben nu met luikjes bezig voor in de slaapkamer. en een kast in de keuken en als dat allemaal klaar is dan gaan wij ook met de kalkverf aan de gang.
    De spalterkwast haal je die bij de winkel waar je de verf ook koopt? en een gewone blokkwast bij de doe het zelf winkel?

    Fijne paasdagen!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik heb bewondering voor je durf...hu zo hoog en dan toch vlekkeloos schilderen..knap hoor.
    Het ademt nu zo'n mooie sfeer uit, geweldig, wat zul je blij zijn dat deze klus geklaard is.
    Goede tip van de spalterkwast, ik gebruik hem bijna nooit, maar als ik zo lees is hij dus echt handig.
    Ik wens jou en je gezin ook heerlijke paasdagen.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Jeetje Monica, wat is dit allemaal weer prachtig geworden! Ik ben gewoon jaloers op jouw energie! Hier hebben wij een open trap miden in de woonkamer, op de scheiding van voorkamer naar achterkamer/keukengedeelte. Ben heeft die destijds paars geschilderd, maar nu ik hier alweer ruim vijf jaar bij hem woon, ben ik die paarse kleur meer dan zat. En hij ook hoor, dus eigenlijk staat er hier ook een schildersklus in de planning. Maar ik vind steeds weer redenen om die uit te stellen. Nu zijn we weer bezig met de plannen om een deel van ons tuintje te overkappen... Ook fijn om dit voor de zomer af te hebben...
    Maar bij jou is het dus af, en hoe ontzettend mooi is het geworden... Echt prachtig!
    Ik wens je een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oei, ik zag die dunne plankjes en ik dacht meteen: Ze zal toch niet...Maar ze zal toch wel haha. Dat durfde ik niet hoor! Maar je bent echt weer ontzettend druk geweest, het ziet er prachtig uit bij je thuis. Heb jij eigenlijk wel een lelijk plekje in jouw huis? ;) Jullie ook hele fijne Paasdagen! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Als iemand titel blogger-stuntvrouw-van-het-jaar verdiend heeft, ben jij het wel. Maar wat heb je weer geweldig resultaat geleverd!

    Groetjes en gezellige paasdagen,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Fijne paasdagen♥
    Even relaxen, hoor..zonder verfkwast:)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oef wat een gevaarlijk klusje. Maar gelukkig is het weer klaar! En het ziet er prachtig uit!
    Je hebt er weer een mooie binnenkijker van gemaakt. Wat heb je toch een prachtig huis!
    Nu maar lekker genieten van de paasdagen! Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Het is prachtig geworden Monica maar wat een gevaarlijk karwei! Zal ik jou eens verklappen dat ik helemaal geen corifondo gebruik. Gewoon de kalkverf van Carte Colori direct op de muur waar een laag lichte muurverf opzat, prima geworden. Scheelde me een hoop tijd èn geld. Ik heb bijvoorbeeld ook twee gipsen ornamenten en een betonnen beeld in de Zinco kalkverf gezet en die staan al een jaar buiten in weer en wind. Niks mee aan de hand. Ik ken meer mensen die het niet hebben gebruikt, zij merkten ook geen verschil. Vandaar mijn besluit om het ook niet te doen. Mijn gietijzeren vazen staan ook zo in de kalkverf, ook prima. Wat is dat toch met dat corifondo? Zou dat nu echt zo nodig zijn?
    Zeker voor vazen, lijsten en kleinere dingen is het naar mijn mening en ervaring helemaal niet nodig.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Bedankt weer voor de wijze les, ik leer steeds van je. Fijne tip afbijt van de gamma.
    Ik zag de foto van de planken eerder dan de tekst en ik dacht, ze zal toch niet..., maar jawel madame is gewoon op de planken gaan staan en nog erger lees ik. Ik griezel ervan. Gelukkig is het goed afgelopen en het resultaat is fantastisch , je hebt echt een superleuk huis.

    Lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtig gedaan Monica, maar die PLANKEN OP DIE TRAP...wat errug.
    Wil je dat nooit meer doen? ;)
    Jij houdt wel van een gokje begrijp ik..haha...
    Nou met de kleurencombi's heb je niks gegokt want het past allemaal heel mooi bij elkaar.
    Ik vind het idee van die plank (met die grote vaas erop) voor je raam als een soort hoge vensterbank ook erg leuk.
    En ja tafeltjes en kastjes...super...ik ben er ook verslingerd aan.
    Geniet lekker van je gedane arbeid.

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen